Sidor

tisdag 10 februari 2009

Tillbaka till vardagen igen, efter ännu en festtyngd helg... ;D Det var alltså styrelsemöte på fredag, något vi i efterhand var rörande överens om att lyckligtvis händer bara en gång i året... Inte för att vi inte skulle haft roligt (muahhahhaaa...), problemet är ju alltså då efter-ölandet slutar först på morgonen... ungefär den tiden på morgonen som smart folk går till jobbet. (Men sådant väntade tydligen inte särskilt många deltagare dagen efter. ;)) Fick tydligen behålla "min" styrelsepost också, kul! Svag och sängbunden hela lördagen, dock. Fick i mig lite frysta bär framåt elvatiden på kvällen...

Jahapp, jahapp. Vad annat nytt? Tentresultaten har jag inte fått ännu, konsten har jag inte gjort nåt mer åt sdan sist, och... tja, sista "vanliga" träningen före lägret har varit. Ser med spänning framemot nästa helg! Egentligen skönt att det inte är desto mer action under veckan. Kommer ändå att sitta och panikjobba onsdag kväll - torsdag morgon, med den här takten. :P

2 kommentarer:

  1. Vad skoj att du kommit igång med din blogg! Har äntligen fem minuter framför datorn (det tar tid det här friase ;) ) så passade på att kolla in bloggen. På fredag ses vi äntligen, om nu inte dina planer ändrats? Får jag paka samma säng som sist? ;) Kram!

    SvaraRadera
  2. joodå, planerna för helgen består! :D Välkommen, bara! Bokar önskad bädd åt Er. :P Ska bli kul! Kommer du som en eller två btw?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...