Sidor

fredag 27 februari 2009

meeera kattfunderas!



Idag var vi alltså på besök till katthemmet! Och jag hade med stor glädje adopterat åtminstone tre av deras katter... :) Men vi beslöt oss sedan för en liten svartvit kattmadam. Hemskt söt och sällskaplig, vi fick kontakt genast. Men vi får hämta henne först i mars, då hon ska på operation (snip-snip) i början på nästa vecka. Så nu är jag förväntansfull så tusan igen... Har förstås ingen bild på henne ännu, men försökte hitta en möjligast liknande. Så ungefär som den på bilden, men meed bärnstensgula ögon, och vita fötter om jag minns rätt. :)

...ok...det var nu en liiiten bild...Måste se om jag får den ändrad alt. hittar en bättre. oh, well, får duga tillsvidare. :P

På samma bildsökning hittade jag också en "must have" handväska för kattnördar!
*fniss* På min önskelista för... ..jul blir dfet då alltså. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...