Sidor

fredag 20 februari 2009


Sitter framför datorn och suger på en kall fredagsöl medan jag väntar på att gästerna hemifrån ska dyka upp. :) Lägenheten städad, det mesta i matväg inhandlat och... ...nä, tror inget är glömt. *puh* Så bara att invänta helgen. Imorgon blir det kalas! Yey!

Förra helgens karateläger gick bra. Det var supertrevligt, och dessutom blev jag graderad *skrytskryt* till grönt bälte. :D Fick mycket feedback och bra pointer att försöka minnas för fortsatta hemmaträningen också. Sammanfattningsvis en helbra helg, alltså! Blir väl en ny utfärd i träningens tecken i nästa månad igen, som det ser ut.

Ännu en rolig nyhet är att jag/vi ska bli med katt! Äntligen! ;) Har hur länge som helst alltid svarat "en katt!" då någon (oftast sambo S.) frågat vad jag önskar mig i födelsedagspresent eller julklapp, och tydligen vinner trägen för nu händer det alltså. :) Vi har inte tittat på katter ännu men kollat lite på djurskyddsföreningens o liknande ställens hemsidor och skall väl ringa och boka in ett besök i början av nästa vecka. Tanken är att vi ska "ta" två katter, så att de får sällskap av sin egen sort också och inte bara mänskligt dito. Bir spännande att se vad det finns för katter!

...Och för ungefär en kvart sedan fick jag ett mail med upplysningen att min senaste tent (som jag oroat mig för så utav helv...) blev godkänd, med god marginal.

Bra fiilis på en fredagkväll. Nu govänner ska det firas! ;D

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...