Sidor

tisdag 24 februari 2009

Ett steg närmare kattägarskap

Sambo S. fick kontakt med folket från djurskyddsföreningen, och på fredag är vi välkomna dit och kolla... De hade inte just nu något syskonpar eller kattpar som kommer extrabra överens (vi hade ju tänkt ta två) men så är vi ju inte heller tvungna att ta två katter genast från början. Väntar med stor iver i alla fall! :D

Helgens kalas blev riktigt lyckat, jag hade själ en helt suveränt trevlig helg och de gäster jag hört av har låtit nöjda de också. (*puh*) Det dök upp ett tjugotal personer på själva kalaset, och hade ett par vänner "hemifrån" som inneboende över helgen. Så roligt att ses igen! Fast man önskar ju sig -som alltid- mera tid... Kul att bli överöst med gåvor också, man borde kanske fylla jämnt oftare..?! ;D Ett av de mer överraskande paketen innehöll en klätter-/klösställning för katter, nufint *hosthost* ihopmonterad och uppställd i vardagsrummet. Hoppas den faller vår blivande människoägare i smaken! :)

Imorgon ska vi besöka Pargasklubben för lite gemensam träning igen. Ska bli skitkul! Hoppas jag är i form, bara. Senaste träning blev jag tvungen att gå till sidan och sitta redan efter uppvärmningen, då jag inte fick (tillräckligt) syre. Obehagligt... :( Men antagligen bara någon förkylning på gång.

Men gott folk, nu ska jag gå och lägga mig. Mycket att göra imorgon... Gonatt!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...