Sidor

tisdag 6 juli 2010

Bilder på väg


Sitter i en nästan kvävande sommarhetta och går igenom foton. En del kommer bli synliga här på bloggen men inte riktigt allt... Det är svårt att välja vad man vill visa och vad inte, svårare än jag trodde. Nästa bildinlägg blir mer "allmän/turistig" igen, med foton från senaste helgs medeltidsmarknad här i Åbo. Det blev många bilder tagna där, så har en del sortering att göra innan inlägget är klart för postning.

Kan annars upplysa om att jag idag fick ett brev från akademin där det står att jag blivit antagen. :) Har ju bara studerat här några år redan, hah! Men systemet sade att jag måste söka in pånytt för att byta huvudämne. Gick tydligen ok i alla fall. Inte för att jag väntat mej annat heller, hur fel kan man skriva i inträdesförhöret till ett ämne man redan studerat i tre år...

*edit: märkte först nu att inlägg postas enligt det datum då jag först börjat skriva på dem, och inte det datum då jag verkligen postar dem... (Någon som vet hur man ändrar det här?) Så bilderna jag kommenterar i detta inlägg finns alltså "redan" publicerade i det "förra" inlägget... Råddigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...