Sidor

tisdag 14 juli 2009

Vissen och hängig

Huuuuu! Är trött, tung och yr i skallen och har stegring... Ont i halsen också, höll näöstan på att glömma det. (tyck synd om mig!) Antagligen samma som båda typerna jag bor med har/haft. Gillar inte alls att vara så här trött och "urblåst"! Har mest suttit och tecknat istället för att göra Viktiga Saker, men idag ska jag i alla fall börja "städa" datorn. Kasta ut onödig skit och spara det viktiga.

Helgen var i alla fall ganska produktiv, om än mest i hushållets tecken. Under söndagen hann vi med bl.a. följande: omplantering av (diverse) plantor och sådd av rucola + gräslök i balkonglådan, ett par askar hemgjord salsa, dito glass (med kokos, mmm...), maränger (av äggvita som blev över från glasstillverkningen) och rensning + frysning av 5 kg jordgubbar. Massor av gott! Senare på kvällen blev det en öl "nere på hörnet", inte fel det heller. ;)

Men som sagt, det var helgen. Enda roliga med att veckan började var en avi i posten igår, om att jag får hämta simkortet för mitt mya abonnemang... Vilket jag gjorde... Och då var det roliga slut. Det funkade inte. Inte alls alltså. Lika lite hände då vi testade med killarnas telefoner. Suck! Har mailat bolaget ifråga men inte fått svar än så får väål söka upp dem eller nåt. Önskar jag var piggare eller åtminstone lite klar i skallen... Morr...

3 kommentarer:

  1. Awww, krya på dej! Frissamt med det där abonnemanget :( Hoppas du får det att funka tills du kommer hit. (Din mor skvallrade idag om att du funderar på att komma hit upp en sväng nästa vecka.)

    SvaraRadera
  2. Jo, har funderat på det. Bröllopet på lördag är ju i vaqrje fall i en ganska närliggande ort... Men S. har u fått sin semester uppskjuten och kan inte åka någonstans före fredag kväll, så jag skulle isf vara tvungen att resa upp utan honom... :/

    SvaraRadera
  3. Just så, vad surt att han har fått semestern uppskjuten. Måst kännas lite surt. Förstår om du int har lust att resa hit upp utan honom, men du kan ju höra av dej ifall att du ändå dyker upp. Annars kanske ni hinner hit efter bröllopet?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...