Sidor

torsdag 9 juli 2009

roliga upptäckter

Jag läste ett så bra "visdomsord" idag:

"THE PEROSN WHO
DOESN'T MAKE MISTAKES
IS UNLIKELY
TO MAKE ANYTHING"

Satt och smålog för mig själv en bra stund efter att jag läst det. :) Passar bra en dag som den här, då jag gjort massor av saker men "fel" saker. Tänker inte gå närmare in på det den här gången. Skulle förresten göra sig ganska bra på en t-shirt. En annan kul grej jag läste idag var om katt som fått namnet "P. Kabu" [peek-a-boo].- :D Varför kom jag inte på det först?! Skulle passa perfekt också åt vår Mirjam! "madam Mirjam P. Kabu"! :D

Appropå t-shirts, så hämtade vi våra beställda t-shirts igår. Min ser ut såhär. :) Luv it! :)

Nu ska jag vara duktig och skriva klart ett protokoll. *gäsp*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...