Sidor

onsdag 29 juli 2009

rastlös!

Jag är rastlös!!! Det är skönt att vara här och man borde ju aldrig klaga över att bli omskött men jag saknar de där sakerna jag gör hemma: träningarna + att gå till och från dem, mitt eget hörn av arbetsrummet med allt pyssel (!!!), min "egen" dator trots att den är lånsam... ...och till och med allt de där jag gör nästan dagligen utan att tänka på det desto mera -sköta om blommorna och plantorna, fylla/tömma diskmaskinen och tvättmaskinen, gå till butiken... Hjälp! Har snart läst ut hela Oates-boken (och anar en rekommendation), tecknat, spenderat alldeles för mycket tid på facebook, bloggar (tydligen) om ingenting... Borde kanske tagit med mig något pyssel, men det är så svårrt att flytta på (och att dessutom välja vad man ska flytta på!)... Men vill röra på mina fötter också!! Inga vänner finns på gångavstånd! Ynk!

1 kommentar:

  1. Men imorgon blir det ju både skoj och vänner! :) *tjohoo* Frissamt när int din telefon funkar ännu, sku va lite enklare att ha kontakt nu inför helgen då.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...