Sidor

onsdag 8 juli 2009

trött tisdag

Huj! Sömnsvårigheter igen... Det var en sak att ha dem natten till igår, då jag druckit en onödigt sen kaffekopp på ett möte på kvällen, men sen fortsatte det senaste natt. Ingen panik eller något, men är så hopplöst trött idag istället och kan inte alls koncentrera mig... Så det blir betydligt mer pyssel gjort här än skrivning... Och så får jag ju läsa mycket då jag inte somnar... ;) Läser fortfarande Alias Grace, som nog är den bästa bok jag läst på ganska länge! :)

Nå, kanske sömnen återvänder... Lite seg var man ju efter helgen också, speciellt på måndag. Ruisrock blev bara besökt på söndag, men vi började grunda redan på fredag... "Är huvudet dumt får kroppen lida" eller hur det nu var... Det var roligt att ha vänner hemifrån på besök också! På fredag var vingel-i-stan plus sambo här och hälsade på på väg till Åland, och lördag-söndag hade vi B här istället, som besökte Ruisrock på väg västerut... skoj! Av söndagens band var Faith No More och Gogol Bordello helt klart bäst! Speciellt mäktigt var det förstås att se Faith No More, och min oro över eventuella för höga förväntningar visade sig vara helt onödig. :) De levererade hur bra som helst och gjorde säkert ingen närvarande besviken! Super! :)

dagens katt-aktivitet: Sång! :) Mirjam har bl.a. suttit i kämppis M:s rum och sjungit åt en geting i fönstret(den var fast mellan rutorna). Länge. Hon blev hithämtad då han inte orkade höra mera sång... Jag har också "uppvaktad" ett par gånger under dagens lopp, med sång och söndertuggad tygmus... Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...