Sidor

onsdag 16 september 2009

så mycket bättre nu :)

Precis som jag förutsåg var jag helt död imorse efter mina par stackars timmar av sömn inatt... Kom inte iväg till akademin så tidigt som jag tänkt och när jag väl var där fungerade inte skallen heller alls sådär bra som jag hade planerat att den skulle göra... Prosemin tar för varje pyttesteg framåt sina två tillbaka, vilket jag blev påmind om. Var så trött att jag mådde illa och inte ens efter en kort tupplur mitt på dagen gick det att hitta någon motivation eller energi till mera infosök... Till saker jag inte heller gjorde hör bl.a. att hitta på prosemirubrik för biämnet (genomgång imorgon eftermiddag). Men sedan blev det en bra kväll! Ibland krävs det inte mer än en god portion hämtmat och en riktigt bra träning! Man blir bara så överraskad om det är bra flyt på efter en riktigt dålig dag. :) Och jag är så glad att vi inte längre tränar på måndagar!

Nu är jag riktigt skönt avlappnat sömnig, och ser fram emot att sova! (Vilket jag räknar med att få göra) Imorgon blir en ganska fullspäckad dag med både det ena och det andra, så energin behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...