Sidor

fredag 26 juni 2009

fredag

Egentligen borde jag inte vara glad åt att det är fredag, då det finns så mycket ogjort, men kan inte låta bli att vara lite småhappy! :) Dessutom hade jag en superb avslutning på dagen igår: Först två timmar både rolig och lärorik träning, dessutom med en gäst från annan förening. Mycket svettdrypande men kul! Känner av både ben och armar idag.

Och efter en kort sväng hemvia (duscha, äta) avslutades kvällen på restaurangbåt. :) Yey! Fast i det skedet hade nog tröttheten hunnit ifatt en lite, så överdrivet social var jag ju kanske inte... ;) Men en perfekt kväll för åbåtsbesök, varmt till och med i skuggan.

I helgen blir det besök till den medeltida marknaden, som jag sent omsider "upptäckte" förra året... Bra tillställning, och tydligen likadan tur med vädret i år igen. :) Och så fortsätter årets jakt på snygg+billig+funtionell bikini... Kombinationen av de tre visade sig förstås vara betydligt svårare att hitta än jag trott. Nåväl, I-landsproblem det också...

Nu ska jag luncha och försöka få något (vettigare?) gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...