Sidor

onsdag 8 april 2009

Pre Påsk Press

...Ok. En dag kvar innan vi kör norrut för att träffa familj och vänner... Skitkul i sig, och jag ser fram emot en är så det massor! Men är bara så helvetes stressad över allt ogjort som ligger på en (hastigt växande) hög. Fy fan! Jag blir ju bara mer efter hela tiden. Har hållit på hur länge som helst (nååja. kanske inte riktigt ändå...:P) på samma grej nu, samtidigt som jag kikat på de andra sakerna jag också borde fått gjort, under samma tid.... Och det är så frustrerande! Försöker som bäst räkna ut det mest lönsamma sättet (räknat i chores done) att spendera morgondagen fram till avfärd tidigt på kvällen, och får det inte att gå ihop alls. :(

Nåväl, själva helgen ser jag som sagt fram emot ändå! Ska bli kul att se allt folk! På fredag blir det musikhappening!


*reklamreklam*

Blir riktigt nostalgisk och funderar på när månne jag senast var på bandkväll i svenska gården... Måste fan ha varit över 12-13 år sedan, minst! Det var på den tiden som det kom busslaster med refu-fans från Vasa till alla tänkbara keikkor i Jeppis! :D *nudgenudge* Ojvoj, den tiden... ;)

...och sedan har det ju ryktats lite om fest under helgen också. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...