Sidor

lördag 4 april 2009

lördagar is the shit!


Idag har jag undvikit att gå på länk (vilket jag påstod igår att jag skulle göra, "redan på morgonen, före frukost"), drömt mig bort/ somnat ifrån kulturpolitiska texten på finska som behövs för en redan försenad uppgift och... Så har jag omskolat småtomater! -Jo, det heter så! :D Alltså planterat om dem så de ska göra mer rötter och bli lite större småtomater. :) Nu följer experiment med belysning och solljus... Spännandespännande... (sluta gäspa! nu! ohyfsat, hmph!)

Har egentligen så jävla mycket som borde instuderas och skrivas i helgen, men snart blir det nog att kapitulera för lördagen och avnjuta resterna av gårdagens vinflaska till franskisar o sojakorv. :) Jajaja, finns säkert tolv e-nummer i dem, men det e ju bara helg en gång i veckan... vai miten se nyt oli? ;)

Nu ->lördag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...