Sidor

tisdag 27 januari 2009

trött




Dagens saldo:
-kopsat kursmaterial (och ögnat igenom det)
- gjort en tentamensanmälan (jo. EN.)

Till följd av att jag somnade först framåt 05-tiden inatt igen, och därefter sovit till lunchtid, har jag varit helt underbart oskärpt hela dagen. Överloppsenergi har saknats till saker som ondskefulla (joho!) kopiatorer eller upptäckten att man tagit med sig fel böcker till bibban, eller att fatet man mikrar mat på (jo, den har använts till samma sak förr) spricker och börjar läcka smältplastluktande, brunaktig sörja (!)... (Varifrån kom det? var-thefuck-ifrån?! fanns nämligen ingen sån i maten. 0_o) Tur att jag åtminstone mindes ta med plånboken till akademin idag, så att jag fick cafeteria"lunch" (kl 15-ish) i mig och i alla fall inte blev tvungen att laga "mat" i ondskefulla mikron mer än en gång idag... *puh*

Bara att konstatera: Jag har drabbats av senilitet istället för 30årskris... Thanks a fucking bunch!

...Och så försöker vi pånytt imorgon igen (IGEN)... (=mitt nya mantra)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...