Sidor

måndag 26 januari 2009

Ikväll var jag tvungen att det "svåra" valet mellan att gå på karateträning eller stanna hemma och skriva uppsats... Gissa vilket jag hellre gjort..? Det var i alla fall träningen som blev skippad. Kom igång sent idag och hade bra flyt med skrivandet så jag vågade inte lägga ner det. Stör mej ändå att missa träningarna igen. :(

Imorgon ska jag försöka komma iväg lite tidigare och parkera mej i kursbibban för åtminstone några timmar. Brukar vara en effektiv lösning, bara jag alls kommer iväg dit... ;)

Jag hade ju annars sett fram emot att igen ha mera föreläsningar nu efter julen (a.k.a: mindre tid hemma framför datorn), men gissa om inte 10 sp:s kursen jag anmält mig till (Kulturpolitik och förvaltning) visade sig vara... -just det, en nätkurs. weeee...not. Nåja, blir säkert helt intressant... Eller någo...

Vad annat? Har fortsatt lyssna igenom covers idag. :) Orkar dock inte länka nåt mer ikväll, så får återkomma till det om jag känner mej motiverad nån senare gång. :D
Ska gå och lägga mej nu, god natt!

3 kommentarer:

  1. Huvudbibban e bättre tycker jag...alltid så jäkla tomt i kursbibban vilket känns lite småkonstigt :P

    SvaraRadera
  2. tack för tipdet, borde kanske testa. DEt är väl öppet längre där också..? :) Annars störs int jag av tomheten i kursbibban, det är ju bara skönt!

    SvaraRadera
  3. jo, den har upp ti typ åtta...och på lördagar...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...