Sidor

onsdag 20 juli 2011

Bloody pain

Woke up with menstrual pain this morning. This meant spending the first half of the day in bed enjoying the by this point all too familiar combo of pain killers and foetal position... Good thing I have ajustable work hours, even though this instead meant that I had to work until late in the evening, still without finishing it all... I have had ridiculously strong menstrual pains ever since high school (not before that, for some reason?) and nothing has helped. For example, I expected it to get better when I stopped smoking, as I had heard that this can be a typical problem for smokers. But it's already been 1 1/2 years, and I've felt no difference whatsoever. The only good thing about this is that it's always over after the first day. So now I'll have an entire month without that pain.

Tired and in a bad mood now. But well, tomorrow is a brand new day.

And no, I have no idea why I felt the need to post this.

2 kommentarer:

  1. Jag hade mensvärk, magproblem och illamående på cirka level 8 (på en skala från 1-10) medan jag gick högstadiet/gymnasiet/början av uni-studierna mina. 6 dagar i månaden räckte det, av vilka 3-4 hade så att morgonen var precis ss du beskrev. Jag tyckte ändå att illamåendet var värst, inte själva smärtan. Finns (enligt mig) inget värre än att ha värk i hela nedre delen av sig, och sen ännu känna sig som om man sku vela spy. Comba det med att inte vela se ljus, och där har du det. Ta-daa: min mensvärk.

    Jag har ingen aning om det där med röka/icke-röka, men efter att jag valde att käka p-piller (då jag och Micke blev ihop) har majoriteten av allt sånt försvunnit. Så skönt att det inte är klokt, måst man nog säga.

    Lite nästan som att det kommer att ta ganska mycket övertalande för att få mig att frivilligt bli mamma, sen i framtiden.

    Och inte veta jag heller varför jag skrev det här. Tänkte bara att kanske du ville veta?

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar! Har funderat på piller av just den orsaken, kul att höra om ngn som det hjälpt för!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...