Sidor

torsdag 1 april 2010

dvala

...oc hsedan blev det ändå en dvala för bloggen. Ledsamt, men jag visste inte vartåt jag ville styra den. Kanske vet jag inte ännu heller, men ska nu testa lite i alla fall. Kanske det kommer av sig själv om jag hålls ktivare. Något av en allmän omotivation rådde också ett tag, men det är bättre nu. En sak som nog hjälpt mycket mot det var att jag tillslut tog tag i saken och bestämde mig för att byta huvudämne. Ovh det var nog rätt! Synd bara att jag inte gjorde det tidigare... Nå, nu är det i alla fall gjort. Rent byråkratiskt sett är det förstås inte helt gjort ännu heller, måste bl.a. söka in helt pånytt, hur löjligt det än känns... Själva studierna är redan anpassade till min nya plan. :)

Imorgon bär det av "hem" för påsken, vi ska starta riktigt tidigt på morgonen så jag antar att jag borde börja packa då jag inte kommer hinna med det imorgon. Å andra sidan behöver jag inte ta med mig så mycket stuff då det bara blir en långhelg. Surt nog får jag ta med mig en hel del jobb också, det var vissa föreläsare snälla nog att förse en riktigt ordentligt med inför påsken. Få se när jag ska hinna med det egentligen. Hade ju tänkt umgås med folk också... Får väl plugga i bilen om inte annat...

Den enda helt spikade helgplanen är livemusa vid Svenska Gården på fredag kväll. Musikföreningen fyller ett år, i varje fall keikkamässigt, deras första happening hölls samma tid förra året:)

Nå, nu fortsätta härja. Många saker som borde göras klart ikväll. Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...