Sidor

onsdag 11 november 2009

bildtips

Oj.

Inser att jag inte skrivit ett inlägg här på bloggen på över en månad... Det ska nog bli lite mera aktivitet här igen från min sida inom kort, men man ska väl skriva då det känns som man vill göra det (eller något åt det hållet? ursäkter, ursäkter...) antar jag.

I väntan på mera text kan eventuella läsare underhålla sig till exempel genom att titta på en jättefin fotoblogg jag kom i kontakt med idag (via aftonbladet t.o.m, brukar inte direkt vänta mig att se intressanta saker där..!): John Maloofs blogg om fotografen Vivian Maier! Helt underbara bilder! Jag vet inte hur mycket historierna stämmer, de kan påhittade/vinklade för att få extrapublicitet, men tycker bilderna är jävligt fina i vilket fall som helst. Kika in!

Ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...