Sidor

onsdag 11 mars 2009

dagens saldo

Idag tänker jag bidra med en plus- och minus- lista.

[positivt:]

+ Vi har fått vår katt! Hon är finast i världen, snäll, sällskapssjuk och helt enkelt allmänt o-bitchig för att vara katt. Är så glad! Kattstackaren har inte fått något namn ännu, men vi hittar väl på rätt namn tids nog. Förslag undanbedes vänligen! :)

+ Helgen var helt suveränt lyckad! Jag hade rent ut sagt jävligt kul! :)Det var alltså årsfest på lördag, som jag inte sett sååå mycket fram emot för artt vara ärlig. Hade mest bara varit nervös vilket ju var ganska onödigt. ;)

[neutralt:]

O Vi har fortsatt (efter en paus över helgen ;)) med att söka oss mot mera giftfri mat (gäller då oxå konstgjorda tillsatsämnen. Det här hamnar varken på plus- eller minuslistan, då det kan vara så jävligt frusterande ("tips": testa läsa innehållsförteckningen på glass... :'() samtidigt som det är inspirerande och kul. Dessutom måste det vara bra för hälsan. :)

[negativt:]

- Mina sömnproblem verkar vara tillbaka. Senaste natt räckte det till närmare halvfem innan jag somnade... :P Har följdaktligen varit slut i skallen hela dagen och haft enormt svårt att koncentrera mig. Just när det så inte behövs.

-Är pank. :( Borde studera aktivare enligt kela, alternativt då mindre aktivt så jag skulle ha tid och energi över för ett jobb... Det här hänger nog helt klart ihop med sömnsvårigheterna...

Nu ska jag vila en stund, tror jag bestämt. Sedan fortsätta på past-deadline-uppgifter... :P Huj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...